Poznaj centralną e-rejestrację

Chcesz się zapisać na bezpłatną cytologię, mammografię lub pierwszą wizytę do kardiologa? Skorzystaj z centralnej e-rejestracji na Internetowym Koncie Pacjenta lub w aplikacji mojeIKP

Zobacz, gdzie są wolne terminy na mammografię

Zaloguj się na IKP

Centralna e-rejestracja to usługa umożliwiająca zapisywanie się online na badania i wizyty u specjalisty. Jest wprowadzana stopniowo. Pilotaż, który potrwa do końca 2025 r., obejmuje cytologię, mammografię i pierwszą wizytę u kardiologa.

Jeśli chcesz się umówić do kardiologa, musisz mieć e-skierowanie.  Bezpłatne badania profilaktyczne przysługują kobietom:

schemat e-rejestracji

Placówki biorące udział w pilotażu

Na mapie są wszystkie placówki, które uczestniczą w pilotażu centralnej e-rejestracji. Możliwe, że w danym momencie nie we wszystkich tych placówkach możesz umówić wizytę. Stale pojawiają się nowe placówki oferujące terminy, więc sprawdź ponownie za kilka dni. Jeśli szukasz terminu na pierwszą wizytę u kardiologa i zależy Ci na konkretnej placówce lub lekarzu, możesz zapisać się do poczekalni. System zapisze Cię na wizytę, kiedy we wskazanej przez Ciebie placówce zwolni się termin.

Lp. Nazwa Miejscowość Adres Kontakt Zakres świadczeń
Wczytywanie danych....

Obejrzyj filmy o tym, jak umówić się przez e-rejestrację

Przez e-rejestrację na Internetowym Koncie Pacjenta do kardiologa

Przez e-rejestrację na Internetowym Koncie Pacjenta na cytologię lub mammografię

Jak umówić się do kardiologa

Przez e-rejestrację możesz umówić się na pierwszą konsultację u kardiologa. 

Jeśli nie korzystasz z IKP ani mojeIKP, skontaktuj się z przychodnią kardiologiczną, która uczestniczy w pilotażu, i poproś ich, żeby zapisali Cię na wizytę. 

Jeśli masz prawo do dodatkowych uprawnień, np. jako kombatant lub krwiodawca, zapisz się na wizytę bezpośrednio w przychodni.

Jak działa poczekalnia

W ramach centralnej e-rejestracji uruchomiona została nowa usługa: poczekalnia. Dowiedz się, na czym polega i jak możesz z niej skorzystać.

Jak umówić się na cytologię lub mammografię

Ankieta oceny centralnej e-rejestracji 

Ministerstwo Zdrowia we współpracy z Centrum e-Zdrowia uprzejmie prosi o wypełnienie poniższej ankiety.

Zależy nam na zebraniu opinii osób, które rejestrowały się na badania i wizyty przez centralną e-rejestrację na Internetowym Koncie Pacjenta lub w mojeIKP. Uzyskane odpowiedzi pozwolą na lepsze zrozumienie potrzeb pacjentów oraz dalsze usprawnienie nowej e-usługi.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 5 minut.

Ankieta

1. Skąd się Pan/Pani dowiedział/a, że można się rejestrować online?*

Pytanie 1

2. Jaką drogą zapisał/a się Pan/Pani na badanie lub wizytę?*

Pytanie 2

3. Jak ocenia Pan/Pani łatwość zapisywania się na badanie/wizytę przez mojeIKP?*

(1 – bardzo trudno; 10 – niezwykle łatwo)

Pytanie 3

Z czym wystąpiła trudność:

Z czym wystąpiła trudność

4. Czy do umówienia wizyty/badania poprzez centralną e-rejestrację na IKP/przez aplikację mojeIKP potrzebował/a Pan/Pani pomocy innej osoby?*

Pytanie 4

5. Czy zasady działania poczekalni są dla Pani/Pana zrozumiałe?*

Pytanie 5

6. Jak ocenia Pan/Pani rejestrację online w porównaniu do dotychczasowych metod zapisywania się na badania/wizyty (telefonicznie, osobiście w placówce itp.)?*

(1 – zupełnie bezużyteczne; 10 – świetne rozwiązanie, tego nam było trzeba)

Pytanie 6

7. Jak ocenia Pan/Pani łatwość znalezienia terminu, czy łatwo było wskazać placówkę lub zasięg, w którym ona się powinna znajdować?*

pytanie 7

8. Czy powiadomienia otrzymywane w trakcie umawiania wizyty/badania są dla Pana/Pani zrozumiałe?*

Pytanie 8

9. Czy według Pani/Pana brakuje jakichś informacji, które były potrzebne podczas umawiania wizyty?*

Pytanie 9

10. Czy wie Pan/Pani, że umówioną wizytę lub badanie można odwołać lub przesunąć z wykorzystaniem IKP/mojeIKP?*

(1 – nie miałem/am pojęcia; 10 – oczywiście, nawet to zrobiłem/am)

Pytanie 10

11. Czy korzystałby/aby z centralnej e-rejestracji, gdyby można się było w ten sposób zapisać na inne badania lub wizyty u lekarzy?*

(1 – nie, nigdy; 10 – oczywiście, że tak)

Pytanie 11

12. Czy poleciłby/aby Pan/Pani to rozwiązanie znajomym i rodzinie, aby w ten sposób zapisywali się na wizyty lekarskie bądź na badania?*

(1 – nie, nigdy; 10 – oczywiście, że tak)

Pytanie 12

Materiały dla pacjentów i przychodni

  1. Ulotka dla pacjentów (kolor)
  2. Ulotka dla pacjentów (czarno-biała)
  3. Plakat